Alla inlägg den 24 februari 2009

Av memmu - 24 februari 2009 20:24

Nu är jag så glad!! Jag fick lillan att somna kl.20 och utan bråk!! Så underbart!! =D

Visst tog det tid innan hon kom till ro men till slut somnade hon i mina armar som vanligt. Så härligt.

Ikväll gjorde jag så att jag avbrött hennes utspel med en gång och höll om henne. Sen började jag läsa saga även om hon inte låg i sängen än. Så nyfiken hon blev och satte sig bredvid mig på sängen och till slut la sig jämte mig. =)

Nu känner jag mig som en bra mamma igen! Ikväll har jag varit vuxen i det här huset. Hon fick inte igång mig även om hon försökte och det är jag stolt över!! Så här ska jag fortsätta.


<3<3 Memmu

Av memmu - 24 februari 2009 14:26

Jag har fått nycklarna till min nya lägenhet och kan börja flytta in!!!

Så underbart!!

Vill flytta nu, nu, NU!!!


<3<3 Memmu

Av memmu - 24 februari 2009 14:22

Jag har pratat med Utväg om det som hände imorse. Ska också prata om det imorgon när jag träffar soc.

Pratade med min kompis och hon lovade ta min dotter hem till sig under hela helgen, ska ju flytta då. Känns gott att få andas lite med.

Jag behöver verkligen hjälp i denna situation. Har ingen aning vad som händer och hur länge jag kommer att ha lillan själv. Men jag behöver avlastning under tiden med.

Jag ska fixa detta håller huvudet uppe !!


<3<3 Memmu

Av memmu - 24 februari 2009 09:09

Jag känner mig som världens sämsta mamma. Fy fan vad dålig jag är!

Jag klappade till min dotter. =(

Det har varit så jobbigt hemma länge nu och imorse när hon fotade mig i ansiktet slog jag henne i ansiktet refleksmässigt.

Jag kan inte försvara mig på nåt sätt men jag vet också att jag kommer aldrig mera göra så. Fy fan.


<3<3 Memmu

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards