Alla inlägg den 18 februari 2009

Av memmu - 18 februari 2009 17:39

Fan vad knäckt jag har kännt mig hela dagen. Killen jag velat ha sedan jag träffade honom första gången för över 3 år sedan verkar ha dejtat en tjej nu.


Ja, visst det kan han väl få göra. Det är la skoj för han.


Men jag var inte alls förbered för detta. Skulle vilja bara krypa ner i sängen och lipa ihjäl mig. :(


Han säger att ända nackdelen med mig är att jag har en dotter. Att han skulle aldrig klara av någon annans barn. Ja, ärligt från han, måste respekteras.


Jag känner mig dock så jävla oduglig just nu. Blääääää!!


<3<3 Memmu

Av memmu - 18 februari 2009 10:33

Pusselbitarna har fallit på plats...jag har fått diagnosen Borderline Personlighetsstörning....remiss till öppenvård för personlighetsstörningar är skickad.


Har alltid undrat hur kommer det sig att jag alltid hamnar i konstiga situationer....nu vet jag bättre....


<3<3 Memmu



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards