Alla inlägg den 20 februari 2009

Av memmu - 20 februari 2009 09:08

Shit alltså. Jag kommer inte över detta. Varför ska jag ha så svårt att fatta att han inte vill ha mig. Jag bara väntar och väntar. Umgås med honom och tror hela tiden att men..kanske....


Helt sjukt känns detta! Känner mig så jäkla oduglig.


Det är ju bara han jag har drömt om flera år. Varför ska han vara så jäkla snäll mot mig då. Ja, han har ju också känslor mot mig men inte utlopp för dom pga att han vet att han inte klarar av ett förhållande där det redan finns ett barn. Så istället beter han sig som en vän. Kollar upp att allt är ok med mig, umgås med mig. Men det konstiga är att han tycker om min dotter så mycket ändå och har även varit barnvakt åt henne.


Jag kommer att komma över honom. Det krävs bara tid och arbete.


<3<3 Memmu

Av memmu - 20 februari 2009 06:38

Först vill jag länka till en bra blogg där Little Miss 1565 har förklarat suveränt hur det är att vara emotionellt instabil

http://littlemiss1565.blogspot.com/2009/02/att-vara-emotionellt-instabil.html


Sedan....idag är det fredag!!! Kommer att bli en rolig dag!!! ;)


<3<3 Memmu

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards