Alla inlägg den 15 mars 2009

Av memmu - 15 mars 2009 16:50

*Suck* Idag mår jag inte alls bra....lillan var hemma hos mig igår och vi hade jättemysigt. Kollade på melodiefestivalen och hon somnade på soffan. Min lilla prinsessa....

Idag var det dax att lämna åter henne till henns far :( Usch sicken ångest jag har nu. Saknar henne som bara den, fattar inte hur jag ska lära mig att vara utan henne....

Tycker att dom helgerna jag har henne går så fruktansvärt fort....=(

Har lite ångest över fredagen med....var på middag hos en vän till mig, vi hade jättetrevligt med det blev för mycket vin igen. Känns inte alls bra.

Fan, nu sitter jag här och undrar vad har jag egentligen i mitt liv??? Ingenting typ....jag har åstadkommit en dotter som inte kan bo hos mig mer än varannan helg just nu =( Jag har inget jobb (jag ska komma tillbaka till) går bara hemma dag in och dag ut. Alltså det måste hända något nu!! Jag vet att jag ska ha tålamod och ta det lugnt men ändå känns det som att jag måste komma till arbetet nånstans, känna att jag gör någon nytta och slipper att isolera mig här hemma.

Men vad ska jag jobba med?? Jag har ingen aning om vad jag skulle trivas med....och det är ju inte bara att välja...det finns inte många jobb ute nu. Jag får nog nöja mig med det att vi har nästa möte på jobbet 27/4 och först då kan vi diskutera om min framtid i arbetslivet. I fall läkaren tycker att det är dax...

Känner mig så jäkla ensam idag.....men samtidigt väldigt osocial....tror inte jag hade orkat med att umgås med någon. Jag bara saknar något.....men vet inte vad. Mig själv kanske??


<3<3 Memmu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards