Alla inlägg den 4 mars 2009

Av memmu - 4 mars 2009 16:49

Flytten gick väldigt smidigt och nästan allting är på sina platser redan =)

 Jag var ute och festade med mina kompisar i lördags och det var jättekul. Var nog senast i november då jag sist var ute....

Lillan har varit hos sin far sedan i söndags. Jag vet inte hur jag ska tänka men bättre att jag tänker inte alls eftersom jag inte kan göra något nu ändå. Hon verkar ha det bra där.

Vi ska till familjerätten på måndag och skall komma överens om allt vad gäller min dotter. Vi ska ha henne växelvis. Sedan litar jag ju inte ett dugg på hennes far utan väntar på att polisen ska göra klart sin utredning.

Vi ska börja på BUP med och jag och min dotters far ska dit i mitten av mars. En av orsakerna till att jag lägger ned ensam vårdnad ansökan.

Jag kommer aldrig att lita på honom. Men när allting vad som handlar om min dotter finns på papper behöver jag inte ha så mycket kontakt med honom heller. Jag bara hoppas och ber att han åker fast för det han har gjort!!


<3<3 Memmu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards